Rugklachten Arnhem

Rugklachten in Arnhem

Fysiotherapie van Gilst helpt u graag bij het verhelpen van uw rugklachten in Arnhem. Rugklachten kunnen worden veroorzaakt door meerdere factoren zoals overbelasting, een verkeerde houding of manier van bewegen. De fysiotherapeuten in onze praktijk staan voor u klaar om te achterhalen waardoor de klachten zijn ontstaan, zodat zij deze met u kunnen verhelpen.

Achterhaal de oorzaken van uw rugklachten samen met ons als expert

Er zijn verschillende soorten rugklachten, zoalsonder andere lage rugpijn, hernia, spit of hoge rugpijn. Omdat er vele soorten rugklachten zijn, kunnen de symptomen erg uiteenlopen. Vaak wordt er een zeurende pijn omschreven, maar er zijn ook andere veelvoorkomende symptomen voor, zoals:

• Krampen;
  • Stijve, vastzittende rug;
  • Pijnscheuten;
  • Uitstraling naar bil of been;
  • Dof gevoel in het been.

Dit komt zowel bij acute als chronische rugklachten voor. Als uw fysiotherapeut helpen wij u graag tijdens een consult te achterhalen waardoor de klachten ontstaan.

Raadpleeg een expert

Loop niet te lang door met rugklachten en maak een afspraak bij ons. Ons team streeft ernaar dat u binnen korte tijd zonder klachten bij ons de deur uitloopt. Dit realiseren wij onder andere door het uitvoeren van kinesiotaping. Voor het maken van een afspraak belt u naar 026 381 60 43. Hiervoor hoeft u geen doorverwijzing te hebben van uw huisarts. Via uw verzekering kunt u nagaan hoeveel behandelingen u vergoed krijgt.